Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, prin Autoritatea de Management a Programului Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA) a demarat organizarea unei serii de sesiuni de formare dedicate beneficiarilor și potențialilor beneficiari POCA, pe următoarele teme: implementarea proiectelor, management financiar, achiziții publice și utilizarea MySMIS. Evenimentele sunt finanțate în cadrul proiectului Sprijin pentru activitățile de publicitate, informare și comunicare ale AM POCA, cod SIPOCA 38, cod MySMIS 122485.
Sesiunile de formare fac parte dintr-o serie de acțiuni ale AM POCA de a asigura informarea beneficiarilor și potențialilor beneficiari cu privire la aspecte referitoare la gestionarea proiectelor pe parcursul întregului ciclu de viață, având ca scop transmiterea optimă a informațiilor relevante privind POCA, pentru a asigura implementarea cu succes a proiectelor și, implicit, creșterea ratei de absorbție a fondurilor la nivelul programului operațional.
Prima sesiune de formare, cu tema achiziții publice, a fost organizată în perioada 28-30 septembrie 2021, la Hotelul Ibis Styles Bucharest City Center, din București. Comunicatul de presă al evenimentului poate fi accesat aici.
Organizarea evenimentului a fost monitorizată de către Societatea Academică din România, în calitate de monitor social, în baza unui Pact de integritate, în cadrul unei inițiative DG Regio și Transparency International pentru asigurarea transparenței către publicul larg cu privire la modul de utilizare a fondurilor europene.