Promovarea activităților proiectului „Îmbunătățirea capacității de planificare prin actualizarea documentelor strategice și creșterea calității serviciilor furnizate de Municipiul Iași”, beneficiar Primăria municipiului Iași, cod SMIS 136247 – banner web, parte din „campania online de informare și conștientizare a cetățenilor”!
http://www.poca.ro/wp-content/uploads/2018/03/Banner-web-Vision4iasi-actualizat.gif
************
Secretariatul General al Guvernului prin Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă implementează, în parteneriat cu Institutul Național de Statistică și Asociația Regională pentru Dezvoltare Antreprenorială Oltenia, proiectul cu aplicare națională: „România Durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea Strategiei Naționale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030”, cod MySMIS 127545, cod SIPOCA 613. Informații despre acest important proiect se regăsesc la adresa https://insse.ro/cms/ro/content/poca
Cele două publicaţii electronice/livrabile ale acestui proiect se pot vizualiza la adresele de mai jos:
https://insse.ro/cms/files/POCA/RO-DUR-Raport-de-progres-ORIZONT2030-Sinteza.pdf
https://insse.ro/cms/files/POCA/Raport-INDD-Orizont2030-27042023.pdf
************
Agenția Națională pentru Achiziții Publice și Banca Europeană de Investiții au lansat Manualul pentru înființarea unei Unități de Achiziții Centralizate (UCA) la nivelul administrației publice locale din România – un instrument esențial pentru sprijinirea autorităților care doresc să înființeze o UCA la nivel local.
Demersul face parte din proiectul ”Sprijin în implementarea Strategiei naționale în domeniul achizițiilor publice prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante (cod SMIS 126949 – cod SIPOCA 625)”, finanțat din fonduri nerambursabile și realizat în parteneriat cu Banca Europeană de Investiții.
Manualul vine în întâmpinarea nevoilor administrației publice locale din România, oferind un ghid detaliat și complet cu privire la pașii necesari în procesul de înființare și operaționalizare a unei UCA. Acesta a fost dezvoltat în urma colaborării dintre ANAP și BEI și are la bază experiența acumulată în cadrul celor 3 UCA locale deja funcționale (CJ Harghita, CJ Sibiu și Primăria Timișoara), dar și cea în cazul altor 9 instituții publice locale (CJ Bihor, CJ Buzău, CJ Brașov, CJ Vrancea, Primăria Abrud, Primăria Sector 6, Primăria Bacău, Primăria Cluj-Napoca și Primăria Călinești) care au beneficiat de sprijin în elaborarea de foi de parcurs pentru înființarea unei UCA.
Manualul include prezentarea setului de măsuri necesare pentru înființarea unei UCA la nivel local, prezentarea schematică a pașilor ce trebuie urmați în procesul de înființare și descrierea procesului achizițiilor centralizate, de la colectarea necesarului la managementul contractului.
Acesta este structurat în șase părți și oferă recomandări și informații detaliate cu privire la diverse aspecte legate de înființarea și funcționarea unei UCA la nivel local. Printre acestea se numără prezentarea modelelor de funcționare ale UCA, exemple de bună practică la nivel european, acțiunile premergătoare înființării UCA, elaborarea actului constitutiv, procesul operațional în cadrul unei UCA și modul de desfășurare a achizițiilor centralizate.
Manualul oferă utilizatorilor săi un inventar complet al activităților administrative, legale și operaționale necesare în procesul de înființare a unei UCA, incluzând și o perspectivă temporală pentru derularea acestor activități, de la stadiul de idee și până la prima procedură de achiziții centralizate.
ANAP încurajează administrația publică locală din România să utilizeze acest manual ca resursă esențială în procesul de înființare a Unităților de Achiziții Centralizate. Prin implementarea achizițiilor publice centralizate, se urmărește creșterea eficienței, transparenței și integrității în cheltuirea fondurilor publice, precum și obținerea unor economii semnificative.
***********
Asociația GO-AHEAD implementează proiectul Cetățenie activă într-o lume digitală, cod MySMIS 2014 151411, cod SIPOCA 1084. Analiza de evaluare a instrumentelor digitale pentru cetățenii Sectorului 4, livrabil al proiectului se regăsește la adresa https://go-ahead.ro/ro/cetatenie-activa-intr-o-lume-digitala
************
Publicația Dezvoltarea Durabilă a României în context european – de la acțiune la viziune, document elaborat în cadrul proiectului România Durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea Strategiei Naționale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030 se regăsește la adresa http://romania-durabila.gov.ro/2023/03/31/dezvoltarea-durabila-a-romaniei-in-context-european-de-la-actiune-la-viziune/
Codul proiectului: MySMIS 127545, cod SIPOCA 613
Denumirea beneficiarului: Secretariatul General al Guvernului
Coordonator: Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă din cadrul SGG
Parteneri: Institutul Național de Statistică, Asociația Regională pentru Dezvoltare Antreprenorială Oltenia.
************
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) împreună cu cele 4 structuri asociative ale autorităților administrației publice locale (UNCJR, AMR, AOR, ACOR) implementează proiectul Consolidarea cooperării dintre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale, cod SIPOCA 750.
În perioada 13-14 septembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc primul Atelier de Lucru cu Asociația Comunelor din România (ACOR) pentru analiza cadrul normativ actual de funcționare a mecanismului de comunicare între MDLPA și structurile asociative ale administrației publice locale, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Comunelor din România (ACOR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 19-20 septembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc Atelierul de Lucru cu Asociația Municipiilor din România (AMR) pentru analiza procesului actual de comunicare/consultare, identificarea problemelor și a modului de soluționare, în vederea stabilirii formatului instrumentului IT&C de comunicare/consultare și a eficientizării procesului de consultare/comunicare, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Municipiilor din România (AMR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 21-22 septembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc Atelierul de Lucru cu Asociația Comunelor din România (AMR) pentru analiza procesului actual de comunicare/consultare, identificarea problemelor și a modului de soluționare, în vederea stabilirii formatului instrumentului IT&C de comunicare/consultare și a eficientizării procesului de consultare/comunicare, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Comunelor din România (ACOR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 27-28 septembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc Atelierul de Lucru cu Asociația Orașelor din România (AOR) pentru analiza procesului actual de comunicare/consultare, identificarea problemelor și a modului de soluționare, în vederea stabilirii formatului instrumentului IT&C de comunicare/consultare și a eficientizării procesului de consultare/comunicare, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Orașelor din România (AOR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 29-30 septembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc Atelierul de Lucru cu Uniunea Națională a Consiliilor Județene din România (UNCJR) pentru analiza procesului actual de comunicare/consultare, identificarea problemelor și a modului de soluționare, în vederea stabilirii formatului instrumentului IT&C de comunicare/consultare și a eficientizării procesului de consultare/comunicare, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Uniunii Naționale a Consiliilor Județene din România,
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 17-18 octombrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc cel de-al doilea Atelier de Lucru cu Asociația Orașelor din România (AOR) pentru analiza cadrului normativ actual de funcționare a mecanismului de comunicare între MDLPA și structurile asociative ale administrației publice locale, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Orașelor din România (AOR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 19-20 octombrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc cel de-al doilea Atelier de Lucru cu Asociația Municipiilor din România (AMR) pentru analiza cadrului normativ actual de funcționare a mecanismului de comunicare între MDLPA și structurile asociative ale administrației publice locale, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Asociației Municipiilor din România (AMR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În perioada 24 – 28 octombrie 2022, în Republica Polonă, s-a desfășurat, în cadrul proiectului Consolidarea cooperării dintre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale, Cod MySMIS: 130587, Cod SIPOCA: 750, o vizită de studiu având ca obiectiv analiza modului în care este organizat și se desfășoară dialogul/consultarea între autoritățile administrației publice centrale și autoritățile administrației publice locale, respectiv structurile asociative ale acestora din Republica Polonă.
În perioada 10-11 noiembrie 2022, în cadrul proiectului, a avut loc cel de-al doilea Atelier de Lucru cu Uniunea Națională a Consiliilor Județene din România (UNCJR) pentru analiza cadrului normativ actual de funcționare a mecanismului de comunicare între MDLPA și structurile asociative ale administrației publice locale, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- Uniunii Naționale a Consiliilor Județene din România (UNCJR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
În data de 31 ianuarie 2023, în cadrul proiectului, a avut loc Seminarul pentru prezentarea proiectului de act normativ a mecanismului de comunicare între MDLPA și structurile asociative ale administrației publice locale, la care au participat reprezentanți ai:
- echipei de proiect din cadrul MDLPA,
- celor 4 structuri asociative ale autorităților administrației publice locale (UNCJR, AMR, AOR, ACOR),
- experților contractați în cadrul proiectului.
Mai multe informații despre proiect: https://www.mdlpa.ro/pages/proiectsipoca750
************
In perioada 11.11.2021 – 11.03.2023, județul Brașov implementează proiectul „Mecanisme eficiente în vederea prevenirii corupției în administrația Județului Brașov”, cod SIPOCA 1128 și cod MySMIS 152068, aferent cererii de proiecte competitive POCA/924/2/2 (CP15/2021 pentru regiunile mai puțin dezvoltate) Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupției la nivelul autorităților și instituțiilor publice locale, în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA).
Mai multe detalii aici:
************
Uniunea Națională a Patronatului Român – Regiunea Nord – Est implementează proiectul Dezvoltarea orașului Comănești, Județ Bacău, prin implicarea partenerilor sociali, cod MySMIS 151520, cod SIPOCA 1064. Valoarea totală a proiectului: 4,767,561.56 lei. Data de început: 02.08.2022, Data de finalizare: 01.10.2023.
Informații generale legate de acest proiect se regăsesc la adresa: https://unpr-rne.ro/dezvoltarea-orasului-comanesti-judet-bacau-prin-implicarea-partenerilor-sociali/
************
Strategia de dezvoltare durabilă a județului Bacău în orizontul de timp 2021-2029, realizată în cadrul proiectului ”Bacău Smart County”, implementat de către Consiliul Județean Bacău, cod MySMIS 136013, cod SIPOCA 808, aprobată prin HCJ nr. 192 din data de 30.09.2022 se regăsește la următoarele link-uri:
https://www.csjbacau.ro/dm_cj/portalweb.nsf/AllByUNID/bacau-smart-county-0000558a?OpenDocument,
https://gis.csjbacau.ro/xportalBacau_public/Map/MapRun?idMap=1 .
************
Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Galați a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenția pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar, contractul de finanțare nr.886/30.09.2022, pentru proiectul “Soluții digitale pentru serviciile furnizate partajat de către Municipiul Galați, inclusiv retro-digitalizare arhivă”, Cod SMIS 154130.
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA), Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Obiectivul Specific 2.1. – Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.
Obiectivul general al proiectului: consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Galați prin continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivei) și front-office și măsuri pentru îmbunătățirea planificării strategice pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale: https://www.primariagalati.ro/portal/galati/portal.nsf/AllByUNID/proiecte-in-implementare-0001d36a?OpenDocument
************
20 de reprezentanți ONG-urilor din București învață timp de 3 zile, în perioada 19-21 octombrie 2022 despre dezvoltarea locală durabilă și economia circulară, etape, indicatori, strategii și proiecte. Cursul certificat „Dezvoltare locală durabilă & economie circulară” este propus de Ateliere Fără Frontiere, în parteneriat cu Primăria Municipiului București și Primăria Sector 3, prin proiectul Noul București – o capitala a tuturor, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, Componenta 1 CP14/2021 pentru regiunea mai dezvoltată – Consolidarea capacității ONG-urilor și partenerilor sociali de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării la nivel local.
Municipiul Deva – în calitate de beneficiar- implementează proiectul „Măsuri pentru implementarea unui sistem de management al calității și performanței în administrația publică locală a Municipiului Deva, județul Hunedoara”, cod SIPOCA 1206/cod MYSMIS 153860, finanțat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, axa prioritară 2 “Administrație publică și sistem judiciar accesibile şi transparente”, obiectivul specific 2.1. “Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP”. Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacității administrative a Unității administrative-teritoriale (UAT) Municipiul Deva pentru susținerea unui management performant prin introducerea și utilizarea instrumentului CAF 2020 aplicabil administrației locale la nivelul UAT Municipiului Deva, în concordanță cu “Planul de acțiuni pentru implementarea etapizata a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020”. Pentru vizualizarea comunicatului de presă, vă rugăm să dați click aici!
În perioada 05-08 octombrie 2022 s-a desfășurat la Predeal, prima sesiune de instruire în domeniul implementării instrumentului CAF 2020 din cele două prevăzute a se realiza în cadrul proiectului, la care au participat 20 de cursanți, personal de conducere și de execuție din cadrul Primăriei municipiului Deva.
În perioada 25-28 octombrie 2022 s-a desfășurat la Predeal a doua sesiune de instruire în domeniul implementării instrumentului CAF 2020, la care au participat 20 de cursanți, personal de conducere și de execuție din cadrul Primăriei municipiului Deva.
Cursanții au fost instruiți în cele 24 de ore de curs pentru a asimila concepte cheie si pentru a dobândi cunoștințele necesare în domeniul implementării instrumentului CAF 2020.
La finalizarea cursului și după evaluarea cunoștințelor acumulate toți cursanții au primit un certificat de participare la acest curs.
https://www.primariadeva.ro/index.php/primaria/anunturi_fonduri_europene
Mai multe informații legate de acest important proiect se regăsesc la adresa https://www.primariadeva.ro/index.php/primaria/fonduri_detaliu/C12
• O.S.1. Implementarea măsurilor prevăzute de Strategia Națională Anticorupție 2021-2025, respectiv elaborarea documentației specifice metodologiei de identificare a riscurilor și vulnerabilităților la corupție, precum și a procedurilor anticorupție, certificare ISO 37001 și elaborarea unui ghid de bune practici.
• O.S. 2. Implementarea unor măsuri prevăzute în planul de integritate al Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea, respectiv cultivarea și dezvoltarea cunoștințelor, competențelor și abilităților personalului propriu din administrația publică locală, prin participarea la programe de formare pentru prevenirea corupției și la programe de formare privind etica și integritate, inclusiv prin abordarea temelor de dezvoltare durabilă, egalitate de șanse, nediscriminare și egalitate de gen.
• O.S. 3. Creșterea gradului de informare și conștientizare a cetățenilor – beneficiari de servicii publice – în vederea implementării măsurilor anticorupție.
Asociația „ECO TRAVEL” implementează proiectul „Ecoturism și dezvoltare locală în comuna Tazlău”, cod SIPOCA 935, cod MySMIS2014+ 151155. Proiectul este implementat în parteneriat de către ASOCIAȚIA „ECO TRAVEL” – în calitate de Lider de parteneriat și ASOCIAȚIA „CENTRUL DE RESURSE RE-START” – în calitate de Partener.
Obiectivul general al proiectului constă în implicarea activă a Asociației Eco Travel în susținerea și promovarea dezvoltării la nivel local a com. Tazlău din județul Neamț prin consultare publică cu autoritățile publice locale și cetățeni în vederea elaborării unei Strategii de dezvoltare și promovare a turismului la nivel local și sprijinirea inițiativelor de implicare și dezvoltare a responsabilității civice privind dezvoltarea durabilă, fapt ce va determina creșterea nivelului de dezvoltare locală pe termen lung.
************
Asociația GO-AHEAD implementează proiectul „Dezvoltarea Inteligenței Digitale pentru o Cetățenie activă”, cod SIPOCA/MySMIS: 1041/151412, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Proiectul se derulează cu sprijinul Consiliului Județean Prahova, în baza Acordului de Parteneriat pentru Dezvoltare Locală.
Scopul proiectului este creșterea capacității Asociației GO-AHEAD și a altor organizații non-guvernamentale de a se implica în formularea și promovarea dezvoltării locale, prin participarea la programe de instruire pe tematici actuale, implementarea de proceduri, mecanisme, programe și campanii de conștientizare de Cetățenie Activă și Competențe Digitale dedicate cetățenilor județului Prahova.
Obiectivele specifice ale proiectului vizează:
- Susținerea și promovarea dezvoltării locale prin dezvoltarea de materiale și programe de formare dedicate cetățeniei active în lumea digitală, precum și prin sesiuni de consultare cu societatea civilă/partenerii sociali și campanii de conștientizare în vederea creșterii competențelor, folosirii facilităților digitale existente și implicării cetățenilor în procesele decizionale de la nivelul județului Prahova.
- Dezvoltarea abilităților și competențelor practice a cel puțin 30 de reprezentanți ai Asociației GO-AHEAD și ai organizațiilor non-guvernamentale active din județul Prahova, care vor adera la parteneriatul propus, pentru a promova și susține inițiative concrete și relevante de cetățenie activă și competențe digitale crescute ale cetățenilor județului Prahova.
Mai multe informații: https://go-ahead.ro/ro/comunicat-de-presa-lansare-proiect-dezvoltarea-inteligentei-digitale-pentru-o-cetatenie-activa
************
Lansarea proiectului „Bugetarea participativă în județul Vrancea – premisă pentru promovarea dezvoltării la nivel local”! ASOCIAȚIA ROMA ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT, în parteneriat cu Consiliul Județean Vrancea, va implementa, în județul Vrancea, proiectul cu titlul: „Bugetarea participativă în județul Vrancea – premisă pentru promovarea dezvoltării la nivel local”. Valoarea totală a proiectului este de 423.334,50 de lei, iar valoarea cofinanțării UE este de 414.867,81 de lei, iar data de finalizare este 19.07.2023. Cod proiect MySmis2014+: 151444.
Proiectul își propune ca obiectiv general dezvoltarea unui mecanism pentru susținerea și promovarea dezvoltării la nivel local în domeniul bugetării participative, ca premisă pentru imbunătățirea proceselor decizionale și consolidarea relației între comunitatea locală și administrația publică din județul Vrancea.
Mai multe informații: https://redi-ngo.eu/comunicat-de-presa-lansarea-proiectului-bugetarea-participativa-in-judetul-vrancea-premisa-pentru-promovarea-dezvoltarii-la-nivel-local/
************
Asociația Centrul Român de Politici Europene a lansat un proiect dedicat dialogului structurat, consistent și eficient la nivelul a două administrații publice locale – Primăria Reșița și Primăria Piatra Neamț – pe o temă transversală, importantă pentru dezvoltarea locală: ocuparea tinerilor din învățământul profesional și tehnic (ÎPT), precum și creșterea calității și relevanței ÎPT în cele două municipii. Proiectul “Parteneriat pentru Dezvoltare locală în domeniul ocupării tinerilor din Învățământul Profesional si Tehnic din municipiile Piatra Neamț si Reșița prin formare, consultare si dialog” (iulie 2022 – septembrie 2023) își propune să faciliteze crearea, respectiv revitalizarea unor platforme de dialog, care sa reunească toți actorii relevanți din ÎPT în Reșița și Piatra Neamț: autorități publice locale, școli, ONG-uri, parteneri sociali și mediul de afaceri, inspectorate școlare județene, agenții locale de ocupare a forței de muncă, etc. Pentru a putea vedea la lucru o asemenea strategie integrată pe plan local, proiectul propune un set de activități de documentare, formare, consultare, aplicare de instrumente de cercetare și dialog care sa vina în sprijinul celor implicați. Cod proiect: cod MySMIS2014+ 151009/SIPOCA 1027; Data de începere a proiectului: 26.07.2022; Data de finalizare a proiectului: 26.09.2023. Valoarea totală a proiectului: 256.229,08 lei, sursele de finanțare fiind următoarele: 251.104,49 lei – valoare eligibilă nerambursabilă și 5124,59 lei – contribuție beneficiar.
Mai multe informații despre proiect: https://www.crpe.ro/parteneriat-pentru-dezvoltare-locala-prin-invatamant-profesional-si-tehnic-resita-si-piatra-neamt/
************
În cadrul proiectului „Turnu Măgurele Digital”, încheiat între Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă și UAT Municipiul Turnu Măgurele, pentru subactivitatea A.2.1. Consultanță IT , a fost elaborat raportul de analiză asupra proceselor/nevoilor specifice privind digitalizarea proceselor. Raportul de analiză va sta la baza elaborării caietului de sarcini pentru sistemul informatic, având în vedere că nivelul tehnic necesar este foarte ridicat: https://www.municipiulturnumagurele.ro/proiectul-turnu-magurele-digital-incheiat-intre-autoritatea-de-management-pentru-programul-operational-capacitate-administrativa-si-uat-municipiul-turnu-magurele-elaborarea-raport/
************
Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești, în calitate de beneficiar, anunță începerea proiectului ”Performanță, Integritate și Transparență în Executarea Silită (PITES) – Îmbunătățirea serviciului public de executare silită prin modernizare, standardizare, transparentizare și dezvoltare profesională”, COD SIPOCA 1262; Cod SMIS 155637.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă îmbunătățirea accesibilității, transparenței, integrității și a calității serviciului public de executare silită prin dezvoltarea competențelor profesionale ale executorilor judecătorești și prin digitalizarea și standardizarea activității de executare silită.
Valoarea totală a proiectului este de 4.999.297,92 lei, din care 4.114.631,43 lei valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European, 784.680,53 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național, 99.985,96 lei valoarea cofinanțării eligibile: https://www.executori.ro/proiecte/poca2022
Mai multe informații privind acest proiect pot fi obținute la adresa www.executori.ro.
************
UAT- Județul Botoșani-Consiliul Județean implementează proiectul: „Sprijin pentru implementarea de instrumente anticorupție în administrația Județului Botoșani”, Cod SIPOCA/SMIS 1106/ 151928. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014–2020, Axa Prioritară 2, O.S 2.2: Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea transparenței, eticii și integrității la nivelul Unității Administrativ-Teritoriale Județul Botoșani- Consiliul Județean și instituțiilor subordonate. În cadrul proiectului sus-menționat, UAT- Județul Botoșani-Consiliul Județean Botosani, a încheiat contractul de prestare a „Serviciilor de realizare sondaj de opinie și realizare Analiză instituțională”, cu Institutul de cercetare CC SAS din Cluj-Napoca.
Rezultatele sondajului de opinie au stat la baza elaborării Analizei Instituționale, material realizat în scopul consolidării și eficientizării serviciilor publice de interes local, pe care îl regăsiți anexat aici
Mai multe informații legate de acest proiect se regăsesc la adresa https://www.cjbotosani.ro/proiecte/finantari-nerambursabile/perioada-de-programare-2014-2020/programul-operational-capacitate-administrativa-2014-2020/
************
În cadrul proiectului „Îmbunătăţirea capacităţii de planificare prin actualizarea documentelor strategice şi creşterea calităţii serviciilor furnizate de Municipiul Iaşi”, cod MySMIS 136247 pentru activitatea: A4.2. Campanie online de informare și conștientizare a cetățenilor există prevăzută acțiunea de „realizare a 2 filme video de cel mult 30 secunde prin care cetățenii Municipiului vor fi informați si constientizati referitor la acțiuni care se derulează.” Link-urile către canalul de Youtube al UAT Municipiul Iași unde au fost postate cele două spoturi de promovare a activităților principale din cadrul acestui proiect se regăsesc mai jos:
************
Informații referitoare la proiectul „Sistem de management al calității și performanței implementat la nivelul Consiliului Județean Vrancea”, cod proiect 154708, implementat în calitate de beneficiar de către Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Vrancea se regăsesc la adresa https://cjvrancea.ro/proiecte/sistem-de-management-al-calitatii-si-performantei-implementat-la-nivelul-consiliului-judetean-vrancea/
************
Materialele referitoare la Conferința de prezentare a proiectului „Consolidarea cooperării dintre Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și structurile asociative ale autorităților administrației publice locale”, Cod MySMIS: 130587, Cod SIPOCA: 750, proiect implementat de MDLPA în parteneriat cu structurile asociative ale autorităților administrației publice locale (UNCJR, AMR, AOR, ACoR) se regăsesc la adresa https://www.mdlpa.ro/pages/proiectsipoca750
************
U.A.T. Comuna Mihail Kogălniceanu, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul ITI Tulcea – UAT Mihail Kogălniceanu”, cod SMIS 154716, finanțat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă. Valoarea totală a proiectului este de 1.475.420 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 1.445.911,60 lei (98%), din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE de 1.245.107 lei (85%) și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național de 191.804,60 lei (13%). Cofinanțarea eligibilă a beneficiarului este de 29.508,40 lei (2%).
Obiectivul general al proiectului este:
Consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul UAT Mihail Kogălniceanu în ceea ce privește exercitarea atribuțiilor prevăzute de OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, prin implementarea de măsuri de digitalizare menite să ajute la standardizarea modului de lucru și a activităților specifice, la creșterea gradului de interoperabilitate a sistemelor informatice și interconectarea cu ceilalți actori care operează sisteme informatice compatibile, atât din perspectiva back-office, cât și din perspectiva front office.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Optimizarea procedurilor administrative interne în raport cu beneficiarii serviciilor publice, în scopul reducerii birocrației, prin implementarea unui ecosistem digital integrat.
- Îmbunătățirea competențelor digitale ale grupului țintă.
https://www.primariakogalniceanu.ro/?p=anunturi_comunicate
************
În data de 05.05.2022 s-a semnat contractul de finanțare nr.704 între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Municipiul Deva, în calitate de beneficiar, pentru proiectul „Măsuri pentru implementarea unui sistem de management al calității și performanței în administrația publică locală a Municipiului Deva, județul Hunedoara”, cod SIPOCA 1206/cod MYSMIS 153860, finanțat în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, axa prioritară 2 “Administrație publică și sistem judiciar accesibile şi transparente”, obiectivul specific 2.1. “Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP”. Informații legate de acest proiect se regăsesc la adresa https://www.primariadeva.ro/index.php/primaria/anunturi_fonduri_europene
************
Primăria Municipiului Suceava implementează în perioada 4.04.2022 – 4.08.2023 proiectul Suceava UrbanGIS – Digitalizarea serviciilor partajate în Municipiul Suceava, cod SIPOCA 1238, cod MySMIS2014+ 155184! Pentru informații legate de acest proiect: https://www.primariasv.ro/dm_suceava/site.nsf/pagini/suceava+urbangis+cod+mysmis+155184-00028AB6
************
Consiliul Județean Maramureș implementează proiectul „MaraStrategy”, cod SIPOCA 556/cod SMIS 126337, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, în cadrul Cererii de proiecte CP10/2018 pentru regiunile mai puțin dezvoltate, „Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate”! În acest sens a semnat documentele pentru implementarea contractelor în urma cărora vor rezulta două documente strategice pentru Maramureș: „Planul de Amenajare a Teritoriului Județului” în valoare de 800.000 lei plus tva și „Servicii consultanță realizare Strategie sectorială Dezvoltarea și Promovarea Turismului în Maramureș” în valoare de 149.890 lei plus TVA.
Informații despre proiect https://www.cjmaramures.ro/activitate/comunicare/comunicate-de-presa/conferinta-de-lansare-strategii-in-cadrul-proiectului-mara-strategy
************
Livrabilele Activității 1 din cadrul proiectului Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de parchete, cod SIPOCA/MySMIS: 761/133850, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, derulat de către Consiliul Superior al Magistraturii (Propunere de plan și metodologie de lucru; Plan și metodologie de lucru; Raport privind volumul echilibrat și distribuţia sarcinilor; Raport privind necesarul de resursă umană; Raport privind instrumentele manageriale la nivelul parchetelor; Analiza de management standard integrat) au fost publicate la adresa https://sites.google.com/csm.csm1909.ro/sipoca761/rezultate.
************
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă şi Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Ialomiţa, în calitate de beneficiar, au semnat Contractul de finanţare nr. 638 în data de 17.03.2022 pentru proiectul „Ecosistem digital instituțional pentru eficientizarea activității administrației publice la nivelul Consiliului Județean Ialomița”. Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, Cod apel: POCA/972/2/1/Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP, Componenta 1 – CP16/2021 less Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate, Axa prioritară – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, fiind înregistrat sub codul SMIS 154717/cod SIPOCA 1233.
Mai multe informații legate de acest proiect se pot vizualiza la adresa http://cjialomita.ro/wp-content/uploads/2022/03/scurta-descriere-proiect-SMIS-154717.pdf
************
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă și Unitatea Administrativ Teritorială – Județul Ialomița, în calitate de lider de parteneriat, au semnat Contractul de finanțare nr. 627 în data de 04.02.2022 pentru proiectul „Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul Consiliului Județean Ialomița și a instituțiilor subordonate prin implementarea măsurilor integrate de prevenire a corupției”. Proiectul este cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, Cod apel: POCA/924/2/2/Creșterea transparenței, eticii și integrității în autorităților și instituțiilor publice, Componenta 1 – CP15/2021 pentru regiunea mai puțin dezvoltată – Sprijinirea măsurilor referitoare la prevenirea corupției la nivelul autorităților și instituțiilor publice locale, Axa prioritară – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, fiind înregistrat sub codul SMIS 152216/cod SIPOCA 1145. Proiectul se realizează în parteneriat, lider de parteneriat fiind UAT Județul Ialomița, iar partener fiind Direcția Generală Anticorupție.
Mai multe detalii legate de acest proiect se pot regăsi la adresa http://cjialomita.ro/wp-content/uploads/2022/03/scurta-descriere-proiect-SMIS-152216-1.pdf
************
Promovarea activităților proiectului „Îmbunătățirea capacității de planificare prin actualizarea documentelor strategice și creșterea calității serviciilor furnizate de Municipiul Iași”, beneficiar Primăria municipiului Iași, cod SMIS 136247 – banner web, parte din „campania online de informare și conștientizare a cetățenilor”!
************
Strategia de Dezvoltare Durabilă a Județului Tulcea 2021 – 2027, elaborată în cadrul proiectului „Soluții administrative moderne – dezvoltarea și implementarea de proceduri și mecanisme simplificate în sprijinul cetățenilor în cadrul Consiliului Județean Tulcea”, cod SIPOCA 686, cod MYSMIS 129688, a fost aprobată în ședință ordinară a Consiliului Județean Tulcea, prin Hotărârea nr. 23/28.01.2022. Strategia a fost publicată pe site-ul Consiliului Județean Tulcea la următorul link: https://www.cjtulcea.ro/sites/cjtulcea/Informatii/Pages/programe.aspx
*********************
Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului – „Sistem integrat de management pentru administrarea eficientă a activelor statului”, Cod MySMIS 129973/cod SIPOCA 698.
Obiectivul general al proiectului: Creșterea capacitații administrative a Autorității pentru Administrarea Activelor Statului pentru susținerea reformelor instituționale prin adoptarea unor masuri de simplificare a procedurilor în scopul reducerii poverii administrative pentru mediul de afaceri, prin digitalizarea fluxurilor de lucru din cadrul instituției si îmbunătățirea abilitaților si cunoștințelor personalului AAAS pentru înțelegerea abordării pe procese si implementarea masurilor de simplificare implementate prin proiect, precum si pentru utilizarea sistemelor informatice dezvoltate prin proiect
Perioada de implementare: 30 luni
Buget total: 13.673.731,54 lei
Rezultate de program așteptate (9,12):
- Povara administrativă redusă pentru cetățeni si mediul de afaceri – Rezultat de proiect 1. Procese operaționale optimizate si simplificate la nivelul AAAS în scopul reducerii poverii administrative pentru mediul de afaceri, prin digitalizarea fluxurilor de lucru din cadrul instituției
- Cunoștințe și abilitați ale personalului din autoritățile si instituțiile publice centrale îmbunătățite pentru susținerea măsurilor/acțiunilor din cadrul acestui obiectiv specific – Rezultat de proiect 2. Îmbunătățirea abilitaților si cunoștințelor personalului AAAS pentru înțelegerea abordării pe procese si implementarea măsurilor de simplificare implementate prin proiect, precum si pentru utilizarea sistemelor informatice dezvoltate prin proiect.
Ministerul Afacerilor Externe – „Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare”, Cod MySMIS 135024/cod SIPOCA 868.
Obiectivul general al proiectului: Întărirea profilului de stat donator prin dezvoltarea unei politici publice coerente în domeniul cooperării internaționale pentru dezvoltare și asistența umanitară și a instrumentelor aferente operaționalizării acesteia.
Perioada de implementare: 30 luni
Buget total: 12.524.167,00 lei
Rezultate de program așteptate (4,6,12):
- Aplicarea sistemului de politici bazate pe dovezi în autoritățile si instituțiile publice centrale, inclusiv evaluarea ex-ante a impactului, atins prin: Rezultat de proiect 1 – Strategie privind cooperarea internaționala pentru dezvoltare si asistență umanitară elaborată, inclusiv planul de acțiuni aferent acesteia, aprobate la nivelul MAE si înaintate spre aprobare prin Hotărâre de Guvern, și Rezultat de proiect 2 – Sistem integrat de operaționalizare si monitorizare a strategiei privind cooperarea internaționala pentru dezvoltare si asistență umanitară, precum si de raportare dezvoltat;
- Fondul activ al legislației sistematizat si simplificat progresiv, atins prin: Rezultat de proiect 3 – Propunere de sistematizare si revizuire a actelor normative ce guvernează domeniul asistenței oficiale pentru dezvoltare elaborată, aprobată la nivelul MAE si înaintată spre aprobare/avizare;
- Cunoștințe și abilități ale personalului din autoritățile si instituțiile publice centrale îmbunătățite pentru susținerea măsurilor/acțiunilor din cadrul OS 1.1, prin: Rezultat de proiect 4 – Cunoștințe si abilități îmbunătățite pentru personalul MAE, al RoAID si personalul implicat/reprezentat, în special, în cadrul Comitetului consultativ în domeniul cooperării internaționale pentru dezvoltare si asistență umanitară din cadrul celorlalte ministere.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – „Reducerea poverii administrative pentru cetățeni și mediul de afaceri in domeniul protecției consumatorilor”, Cod MySMIS 130054/cod SIPOCA 743.
Obiectivul general al proiectului: reducerea poverii administrative pentru cetățeni și mediul de afaceri în domeniul protecției consumatorilor prin implementarea unui sistem informatic integrat care să permită gestionarea uniforma și coerentă a informațiilor din cadrul instituției solicitante.
Perioada de implementare: 30 luni
Buget total: 14.839.886,50 lei
Rezultate de program așteptate (9,12):
- Povară administrativă redusă pentru cetățeni și mediul de afaceri – Rezultat de proiect 1. Optimizarea proceselor operaționale în cadrul ANPC în scopul reducerii poverii administrative pentru cetățeni și mediul de afaceri. Rezultatul prevede dezvoltarea și implementarea unui sistem informatic integrat;
- Cunoștințe și abilitați ale personalului din autoritățile și instituțiile publice centrale îmbunătățite pentru susținerea măsurilor/acțiunilor din cadrul acestui obiectiv specific – Rezultat de proiect 2. Îmbunătățirea abilităților și cunoștințelor personalului ANPC pentru înțelegerea abordării pe procese și implementarea măsurilor de simplificare implementate prin proiect, precum și pentru utilizarea sistemului informatic dezvoltat prin proiect.
Obiectivul general al proiectului: Îmbunătățirea proceselor de lucru și reducerea poverii
administrative în domeniul drepturilor de autori și conexe, prin dezvoltarea și introducerea de
standarde, metodologii, sisteme și servicii electronice ce optimizează procesele decizionale din cadrul Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor orientate către cetățeni și mediul de afaceri și asigură un grad ridicat de protecție a drepturilor subsumate acestui domeniu, prin mijloace facile, inclusiv în mediul digital.
Perioada de implementare: 24 luni
Buget total: 14.159.878,24 lei
Rezultate așteptate (1, 2, 4, 9, 12):
- Aplicarea sistemului de politici bazate pe dovezi în autoritățile și instituțiile publice centrale, inclusiv evaluarea ex-ante a impactului;
- Politică publică ce vizează o metodologie unitară privind simplificarea tuturor proceselor administrative de autorizare, licențiere, utilizare, plată, raportare, consultare sau informare a persoanelor fizice și juridice care consumă/utilizează conținut protejat prin drepturi de autor sau conexe, elaborată și aprobată.
- Povară administrativă redusă pentru cetățeni și mediul de afaceri;
- Procesele operaționale de asigurare a respectării normelor în materie de drepturi de autor și conexe optimizate și simplificate în scopul reducerii birocrației pentru cetățeni și mediul de afaceri.
- Cunoștințe si abilități ale personalului din autoritățile și instituțiile publice centrale îmbunătățite pentru susținerea măsurilor/acțiunilor din cadrul acestui obiectiv specific; Rezultat Proiect 3 – Competențe și deprinderi dobândite în utilizarea noilor sisteme informatice în procesele operaționale zilnice prin pregătirea funcționarilor publici ORDA și a altor beneficiari.
Obiectivul general urmărit prin proiect este îmbunătățirea și abordarea unitară a comunicării guvernamentale la nivelul administrației publice centrale din România, în vederea consolidării capacității acesteia, precum și pentru asigurarea unei transparențe sporite în interiorul și exteriorul sistemului administrativ.
Perioada de implementare: 28 luni
Buget total: 11.671.421,00 lei
Rezultate de program așteptate (4,12):
- Aplicarea sistemului de politici bazate pe dovezi în autoritățile și instituțiile publice centrale, inclusiv evaluarea ex-ante a impactului atins prin Rezultatul de proiect 1 – Strategie pentru managementul comunicării guvernamentale a României, elaborată și înaintată spre aprobare.
- Cunostințe si abilități ale personalului din autoritățile și instituțiile publice centrale îmbunatățite pentru susținerea măsurilor/acțiunilor din cadrul acestui obiectiv specific atins prin Rezultatul de proiect 2 – Cunostințe și abilități ale comunicatorilor din autoritățile și instituțiile publice centrale îmbunătațite.
************************
- Obiectivul general al proiectului a fost acela de a consolida integritatea la nivelul ministerului, al structurilor din subordinea/sub autoritatea sa, precum și la nivelul autorităților administrației publice locale, prin dezvoltarea, promovarea și utilizarea de instrumente specifice prevenirii corupției.
- Proiectul a fost structurat pe mai multe componente care au vizat acțiuni de informare, conștientizare și promovare, consultanță și expertiză, instruire și schimb de experiență, fiind implementat în perioada 7 iunie 2017 – 7 decembrie 2020.
- Cele mai importante rezultate sunt prezentate aici https://bit.ly/3mIGmHR
****************************************
Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, prin Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, sub coordonarea domnului secretar de stat Florin CREȚ, continuă să sprijine autoritățile publice centrale prin finanțarea proiectului Autorității pentru Digitalizarea României „Cadru strategic pentru adoptarea și utilizarea de tehnologii inovative în administrația publica 2021-2027 – soluții pentru eficientizarea activității”, cod MySMIS129878/cod SIPOCA 704.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să dați click aici!
****************************************
Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, în calitate de Beneficiar lider de parteneriat, implementează începând cu data de 01.11.2019, proiectul „Consolidarea capacității instituționale a autorităților administrației publice centrale cu atribuții în domeniu, în vederea creșterii calității serviciului public de poliție locală” Cod MySMIS: 129988, Cod SIPOCA 722.
Parteneri în cadrul proiectului sunt Agenția Națională a Funcționarilor Publici și Institutul Național de Administrație.
Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European (FSE) și se încadrează în Axa prioritară 1: „Administrație publică și sistem judiciar eficiente” a Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020.
Proiectul se va implementa pe o perioadă de 20 de luni, în perioada noiembrie 2019 – iunie 2021 și are o valoare totală eligibilă de 4.119.881,72 lei, din care 3.460.035,79 lei valoarea eligibilă nerambursabilă FSE, 24.320,80 lei valoare nerambursabilă din bugetul național și 635.525,13 lei cofinanțare eligibilă.
Scopul proiectului îl reprezintă consolidarea capacității administrative a autorităților administrației publice centrale și locale cu atribuții în domeniul poliției locale și realizarea unui management eficient al resurselor pentru asigurarea unor servicii publice competitive și a unor reglementări de calitate în scopul creșterii gradului de satisfacție al cetățeanului.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
- Asigurarea unui management eficient al carierei polițistului local prin îmbunătățirea cadrului legal incident poliției locale și clarificarea competențelor polițiștilor locali.
- Îmbunătățirea sistemului de formare continuă și de perfecționare a pregătirii personalului din structurile de Poliție Locală.
Principalele rezultate așteptate ale proiectului sunt:
- Proiect de act normativ privind îmbunătățirea cadrului legal incident poliției locale elaborat;
- Sondaj de opinie cu privire la percepția cetățenilor asupra furnizării serviciilor publice de către poliția locală realizat;
- Studiu comparativ România/alte state UE cu privire la rolul și competențele Poliției Locale;
- Document strategic privind dezvoltarea carierei profesionale a polițistului local și plan multi anual de formare continuă pentru polițistul local din România aprobat la nivelul ministerului;
- Ghid de proceduri de sistem și operaționale aplicabil structurilor de poliție locală.
Pentru mai multe informații legate despre acest proiect, vă rugăm să dați click aici!
****************************************
Secretariatul General al Guvernului, prin Departamentul pentru Românii de Pretutindeni implementează proiectul Cadrul strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de MRP, cod SIPOCA 730, cod MySMIS 130070!
Scopul proiectului îl reprezintă dezvoltarea la nivelul DRP-SGG a unui set de instrumente de planificare strategică prin fundamentarea unei noi Strategii pentru românii de pretutindeni 2021-2024, în vederea identificării de soluții specifice, ca răspuns la problemele particulare existente în fiecare comunitate românească din afara granițelor.
Pentru mai multe informații legate despre acest proiect, vă rugăm să dați click aici!
****************************************
Ministerul Afacerilor Interne derulează proiectul „Management performant și unitar la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru serviciile de urgență„, SIPOCA 52, co-finanţat prin Fondul Social European (FSE), prin Programul Oparațional Capacitate Administrativă 2014-2020, care constă în implementarea unor sisteme unitare de management al calității și performanței, precum și a unei aplicații informatice suport, pentru furnizarea unor servicii de calitate recunoscute la nivel internațional pe domeniul situațiilor de urgență.
Managementul proiectului este asigurat de către Departamentul pentru Situații de Urgență.
Obiectivul general al proiectului este crearea și dezvoltarea unui cadru unitar pentru managementul performant la nivelul structurilor operative şi de coordonare cu atribuții privind gestionarea și intervenția în cazul situațiilor de urgență și al urgențelor medicale.
Pentru mai multe detalii legate de acest proiect, vă rugăm să dați click aici :
Primăria Municipiului Călărași a fost premiată cu premiul special al publicului pentru proiectul implementat pe fonduri europene „Integritate prin proceduri, instruire și prevenire – IPIP”, Cod SIPOCA 442/Cod MySMIS2014 118774.
Premiul a fost primit în cadrul conferinței Rețeaua campionilor în domeniul integrității – ediția a-II-a, prin vot secret exprimat de către publicul prezent la evenimentul organizat de către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației ce a avut loc la București, în perioada 25-26 februarie 2020, în cadrul proiectului implementat de MLPDA „Consolidarea sistemelor de integritate – cea mai bună strategie de prevenire a corupției în administrația publică”, cod SIPOCA 61.
Astfel, Primăria Municipiului Călărași totalizează 3 premii obținute până în prezent la nivel național pentru proiectul pe fonduri europene „Integritate prin proceduri, instruire și prevenire – IPIP”, Cod SIPOCA 442/Cod MySMIS2014 118774:
– Premiul III pe pilonul Etica, parte a culturii organizaționale în cadrul celei de-a XII-a ediţii a conferinţei internaţionale Inovaţie şi calitate în sectorul public, organizată în luna octombrie 2019 de către Agenția Națională a Funcționarilor Publici;
– Premiul Special pentru Inovare în Administrația Publică, în cadrul Galei Asociației Municipiilor din România, ediția a III-a, 2019;
– Premiul Special al Publicului în cadrul Rețeaua campionilor în domeniul integrității – ediția a-II-a – 2020.
Secretariatul General al Guvernului, cod SIPOCA 622. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Secretariatul General al Guvernului, cod SIPOCA 36. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Secretariatul General al Guvernului, cod SIPOCA 11. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Ministerul Mediului, cod SIPOCA 21. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Ministerul Muncii și Justiției Sociale, cod SIPOCA 4. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cod SIPOCA 9. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie, cod SIPOCA 2. Pentru vizualizare, vă rugăm click aici!